Μαθητές

Μαθητές

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Περιγραφή και παρουσίαση προσώπου


Γραπτά των παιδιών σε σχέση με την περιγραφή και την παρουσίαση προσώπου

Δέσποινα Μπίτου
Μια μέρα που πήγα με τις φίλες μου σ’ ένα μαγαζί στο κέντρο για να φάμε κάτι, είδα μια κοπέλα να μπαίνει μέσα. Τα μαλλιά της ήταν βαμμένα μπλε κι ήταν όρθια σαν καρφιά. Ήταν ψηλή με πολύ ωραίο και λεπτό σώμα και φορούσε μια υπέροχη, βραδινή τουαλέτα, κατακόκκινη και στράπλες, στολισμένη με κρυσταλλάκια σβαρόφσκι. Περπατούσε λες κι ήταν μοντέλο σε πασαρέλα. Εντύπωση μου έκαναν τα μεγάλα καστανά της μάτια, που ήταν βαμμένα μπλε, όπως και τα μαλλιά της. Τα χείλη της ήταν βαμμένα κόκκινα κι είχε ένα σοβαρό ύφος. Όταν έφτασε στο ταμείο παρήγγειλε ένα γύρο με τζατζίκι κι άκουσα παραξενεμένη να λέει πως το έσκασε από μια επίδειξη μόδας, γιατί πεινούσε!

Θανάσης Μοσχόπουλος
Το φίλο μου τον Κώστα τον πρόσεξα από την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς. Μου έκανε εντύπωση η κορμοστασιά του και το δυνατό και ηχηρό γέλιο του. Ψηλός και καμαρωτός, έλεγε συνέχεια ανέκδοτα κι έκανε όλα τα παιδιά να γελούν. Τα μαλλιά του πυκνά, καστανά, σηκωμένα καρφάκια, όπως σχεδόν όλων των συμμαθητών μου. Τα μάτια του καστανά και μεγάλα, σαν να θέλουν κάτι να σου πουν. Τα μάγουλά του κόκκινα πάντα, από το πολύ παιχνίδι. Κάθε φορά που σκέφτομαι το πρόσωπο του φίλου μου, ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου.

Αντώνης Παπαγεωργόπουλος
Ο συγχωρεμένος ο παππούς μου ο Αντώνης ήταν ψηλός με ωραία κορμοστασιά και πάντα καλοντυμένος. Είχε μεγάλα μπλε μάτια, αλλά όταν ο ήλιος χτυπούσε το πρόσωπό του, σαν δια μαγείας, τα μάτια του γίνονταν πράσινα. Τα μαλλιά του ήταν στα νιάτα του καστανά, όπως και τα δικά μου, μου είπε η μητέρα μου, αλλά εγώ τον θυμάμαι μόνο με κάτασπρα μαλλιά. Ήταν σχετικά λεπτός και πάντα υγιής. Εγώ συχνά απορούσα πώς ένα ηλικιωμένος άνθρωπος δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας, όπως για παράδειγμα ζάχαρο ή προβλήματα με την καρδιά! Τον θυμάμαι πάντα χαμογελαστό, γενναιόδωρο και πρόθυμο να κάνει ό,τι του ζητήσεις. Μπορεί να μην ήταν ποτέ σε πολύ καλή οικονομική κατάσταση αλλά πάντα προσφερόταν να δώσει σε όποιον χρειαζόταν κάτι και ιδιαίτερα στους φίλους και την οικογένειά του. Ήταν ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου και πάντα τον σκέφτομαι με αγάπη και τρυφερότητα.

Άννα Νταντιάνεβα
Το πρόσωπο που περιγράφω είναι η φίλη μου, η κολλητή μου, που την ξέρω σχεδόν δώδεκα χρόνια! Είναι μελαχρινή, ψηλή και λεπτή με μεγάλα και σχιστά μάτια. Η μύτη της είναι γαλλική, ενώ τα χείλη της μεγάλα, σχηματίζουν ένα τεράστιο χαμόγελο. Ήταν και είναι πάντα δίπλα μου κάθε φορά που την χρειάζομαι, όπως κι εγώ. Είναι καλόκαρδη και φιλότιμη και δεν θέλω να την χάσω. Μερικές φορές γίνεται νευρική αλλά δεν μπορώ αυτό να το αλλάξω, γιατί την αγαπώ έτσι ακριβώς όπως είναι.

Γιάννης Μαυράκης
Έχει πράσινα μάτια, κόκκινα μάγουλα, σπυράκια στο πρόσωπο, κόκκινα, μεγάλα χείλη, στρογγυλή μυτούλα και πεταχτά αυτάκια. Τα μαλλιά του είναι κοντά και καστανά και συνήθως τα κάνει «κοκορίκο». Είναι ιδιόρρυθμος χαρακτήρας. Να φανταστείτε ότι από την αρχή της χρονιάς του άρεσαν εννιά κορίτσια! Επίσης είναι αναποφάσιστος. Έχει όμως και τα καλά του! Είναι αστείος και συνέχεια γελάμε. Περνάω πολύ καλά μαζί του και γι αυτό θέλω να είμαστε φίλοι για πάντα. Ποιος είναι αυτός; Ο φίλος μου ο Στράτος!

Χριστίνα Ντεμουρτσίδου
Έχω μια κολλητή φίλη, που τη λένε Τζένη κι έχει πολύ καλό χαρακτήρα. Γνωριζόμαστε ήδη από τη Δευτέρα τάξη του δημοτικού και είμαστε κολλητές από την Τρίτη.  Είναι λίγο κοντή, αδύνατη, με χαριτωμένο βάδισμα και γενικά κομψή. Τα ωραία και λαμπερά μαλλιά της είναι μακριά και καστανά, όπως και τα μάτια της. Έχει ωραία και σαρκώδη χείλη που σχηματίζουν ένα χαριτωμένο κι ωραίο χαμόγελο κι αυτό μ’ αρέσει πολύ. Συναντιόμαστε κάθε μέρα στο σχολείο, με κάνει να γελάω πολύ και γενικά περνάμε υπέροχα τις ώρες που είμαστε μαζί.

Αποστόλης Ξεσφίγγης
Το όνομά του είναι Παντελής. Γνωριζόμαστε από την πρώτη τάξη του δημοτικού αλλά η φιλία μας εδραιώθηκε στην πέμπτη. Το ύψος του είναι κανονικό όπως και το πάχος του. Έχει όρθια κορμοστασιά και το βάδισμά του είναι ανάλαφρο. Τα μαλλιά του είναι σγουρά και συνήθως τα κουρεύει «μπανάνα». Έχει όμορφα, καστανά μάτια κι ένα ιδιαίτερο, πλατύ και φωτεινό χαμόγελο. Τα ρούχα του και γενικά η εμφάνισή του είναι προσεγμένη. Είναι τύπος με χιούμορ, που πάντα προσπαθεί να σε κάνει να γελάσεις και συνήθως το καταφέρνει με τον καλύτερο τρόπο. Έχει καλό χαρακτήρα και στέκεται πάντα κοντά μου, όταν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Έχει καλή διάθεση και εκπέμπει μια αύρα θετικής ενέργειας. Είναι ο φίλος που θα έχω πάντα και δεν πρόκειται να εγκαταλείψω ποτέ.

Έφη Ξανθοπούλου
Μια γελαστή κοπέλα γεμίζει την καθημερινότητά μου με ευχάριστες στιγμές από την τετάρτη τάξη του δημοτικού. Έχει μεγάλα, καστανά, σχιστά και λαμπερά μάτια. Ένα πλατύ χαμόγελο με σιδεράκια στολίζει το όμορφο πρόσωπό της. Τα πυκνά της φρύδια, καθώς αγκαλιάζουν τα μάτια της, κρύβονται από την καστανή της φράντζα. Τα μαλλιά της πυκνά, μακριά και ίσια είναι συνήθως κάτω, επειδή δεν της αρέσει η κοτσίδα, αν και νομίζω ότι της πάει. Το ανάστημά της είναι μέτριο και το κορμί της γυμνασμένο από την κολύμβηση. Είναι πάντα καλοντυμένη. Ανάλογα με τη διάθεσή της φοράει τα ρούχα, άρα είναι εύκολο να διακρίνεις πώς νιώθει κάθε φορά. Σημαντικό στοιχείο του χαρακτήρα της αποτελεί η καλή της διάθεση και κάποιες φορές …η ζήλεια της! Φιλόζωη, όπως κι εγώ, έχει ένα κουνέλι, το Στέφανο. Της αρέσουν οι βροχερές μέρες και όπως λέει «μια ζεστή σοκολάτα, μια κουβέρτα και τι άλλο;». Μαζί κάνουμε τα πάντα. Η μια γίνεται συμπλήρωμα της άλλης. Το όνομά της τόσο φωτεινό όσο κι η ίδια: Φωτεινή! 


Καλλιόπη Παπουτσή

Είναι ένα κορίτσι που το γνώρισα στη τετάρτη τάξη του δημοτικού. Έχει ωραίες μπούκλες που είναι κρυμμένες κάτω από τα πανέμορφα ίσια μαλλιά της. Τα μάτια της είναι σχιστά και καστανά και χοροπηδάει, όταν τα πράγματα κυλούν όπως θέλει. Όταν είναι χαρούμενη το δείχνει γιατί είναι συναισθηματικός άνθρωπος και αντίθετα πολύ εύκολα  πληγώνεται και στεναχωριέται, όταν κάτι δεν πάει καλά ή όταν κάτι δεν την ευχαριστεί. Όπως δείχνει, έχει μεγάλη αγάπη για τα ζώα και κυρίως για τα άλογα. Θέλει πάντα να είναι μέσα στην μόδα και γι' αυτό αγοράζει ρούχα και καλλυντικά κάθε μήνα. Μερικές φορές λέει ψέματα ή χρησιμοποιεί επιχειρήματα, για να μην αποκαλυφθεί κάποιο μυστικό της. Περνάμε πολλές ώρες μαζί συζητώντας θέματα που μας αφορούν. Είναι η καλύτερη μου φίλη παρ' όλο που έχει κάποια ελαττώματα, αλλά δεν πειράζει, αφού κανείς δεν είναι τέλειος και η παροιμία λέει «αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματα του».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου